Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 36 tytułów spełniających kryteria: Marketing -- aspekt psychologiczny.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Odkoduj pułapki myślenia w biznesie : jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów / Phil Barden ; przedmowa Rory Sutherland ; przekład: Anita Doroba.
Autor: Barden, Phil (1959- )., Sutherland, Rory (1965- ). Wstęp, Doroba, Anita. Tłumaczenie, MT Biznes.
Warszawa : MT Biznes, copyright © 2024.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Customer experience management : moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta / Katarzyna Wojciechowska.
Autor: Wojciechowska, Katarzyna (marketing)., Grupa Wydawnicza Helion.
Gliwice : Onepress, copyright © 2023.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Sapiens na zakupach : o tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy / Piotr Bucki.
Autor: Bucki, Piotr., Wydawnictwo Naukowe PWN.
Warszawa : PWN, 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Marketing - Wydawnictwo Naukowe PWN
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Customer experience management : moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta / Katarzyna Wojciechowska.
Autor: Wojciechowska, Katarzyna (marketing)., Grupa Wydawnicza Helion.
Gliwice : Helion, © 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Onepress Exclusive
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Psychological foundations of marketing : the keys to consumer behavior / Allan J. Kimmel.
Autor: Kimmel, Allan J., Taylor & Francis (Londyn).
London ; New York : Routledge Taylor & Francis Group, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Events - Erlebnismarketing für alle Sinne : mit neuronaler Markenkommunikation Lebensstile inszenieren / Jochen Thinius, Jan Untiedt.
Autor: Thinius, Jochen., Untiedt, Jan., Gabler Verlag.
Wiesbaden : Springer Gabler, cop. 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Gwoździem w mózg : felietony marketingowe / Leszek Stafiej.
Autor: Stafiej, Leszek (1950- )., Wydawnictwo Słowa i Myśli.
Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Perspectives on consumer choice : from behavior to action, from action to agency / Gordon R. Foxall.
Autor: Foxall, G. R. (1949- )., Springer Nature.
London : Palgrave Macmillan, © 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Sprawność organizacji : emocjonalne, behawioralne i finansowe efekty działań marketingowych w ocenie skuteczności i efektywności przedsiębiorstwa / Witold Kowal.
Autor: Kowal, Witold., Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo.
Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Das musikalische Gehirn des Kunden : wie Musik Werbung aus Sicht des Neuromarketings stärkt / Katharina Kirschberger.
Autor: Kirschberger, Katharina.
Hamburg : Diplomica Verlag, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  1234Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal