Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 7 tytułów spełniających kryteria: Serwis posprzedażny.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
  

 1.
Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów / Performance Research Associates ; [tł. Piotr Matyja, Witold Biliński].
Autor: Matyja, Piotr. Tł., Biliński, Witold. Tł., Performance Research Associates., Wolters Kluwer Polska.
Oficyna a Wolters Kluwer business, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Klient ma zawsze rację : reklamacja to prezent / Janelle Barlow, Claus Møller ; przeł. Hanna Simbierowicz.
Autor: Barlow, Janelle (1943- )., Møller, Claus (1942- )., Malarecka-Simbierowicz, Hanna. Tł., Wolters Kluwer Polska.
Oficyna a Wolters Kluwer business, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Zingerman's : przewodnik Zingermana po świetnej obsłudze klienta / Ari Weinzweig. ; [tł.: Robert Jawień].
Autor: Weinzweig, Ari., Jawień, Robert. Tł., Grupa Wydawnicza Helion.
Wydaw. Helion, 2006.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Onepress Exclusive
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów / Performance Research Associates ; [przekł. Witold Biliński, Biuro Tłumaczeń Intertext].
Autor: Biliński, Witold. Tł., Zemke, Ron (1942- ). Oprac., Biuro Tłumaczeń INTERTEXT., Performance Research Associates.
Oficyna Ekonomiczna : Wolters Kluwer Polska, 2006.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
After-Sales : der Service macht den Gewinn : wie Sie Produkte erfolgreich mit Dienstleistungen verbinden / Henning Kaerner, Martin Kasper, Roland Mattmüller Hg.
Autor: Kasper, Martin. Red., Kaerner, Henning. Red., Mattmüller Roland. Red.
Frankfurter Allgemeine Buch im FAZ-Institut, 2004.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Building great customer experiences / Colin Shaw and John Ivens.
Autor: Shaw, Colin (1928- )., Ivens, John., Palgrave Macmillan (2001-2015).
Palgrave Macmillan, 2002.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
From tin soldiers to Russian dolls : creating added value through services / Sandra Vandermerve.
Autor: Vandermerwe, Sandra (1946- )., Butterworth-Heinemann (1990-2005).
Butterworth-Heinemann, 1993.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

   

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal