Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 21 tytułów spełniających kryteria: Ustalanie cen.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
The 10 rules of highly effective pricing : how to transform your price management to boost profits / Danilo Zatta.
Autor: Zatta, Danilo., John Wiley & Sons.
Hoboken, NJ : Wiley, 2024.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Cena jako marketingowy instrument oddziaływania na konsumentów / Ilona Bondos.
Autor: Bondos, Ilona (1985- )., Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydawnictwo.
Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Pricing and distribution strategies / Marcin Król.
Autor: Król, Marcin (ekonomia)., Szkoła Główna Handlowa (Warszawa).
Warszawa : Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Marketingowe zarządzanie ceną w przedsiębiorstwie / Paweł Waniowski.
Autor: Waniowski, Paweł., Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo.
Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Monografie i Opracowania - Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu nr 248
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Wykorzystanie ceny światowej w zarządzaniu na przykładzie polskiego przemysłu miedziowego / Joanna Kulczycka ; Polska Akademia Nauk. Instytut Gospodarki Surowcami Mineralnymi i Energią.
Autor: Kulczycka, Joanna., Polska Akademia Nauk. Instytut Gospodarki Surowcami Mineralnymi i Energią. Zakład Wydawnictw.
Kraków : Wydawnictwo IGSMiE PAN, 1998.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Kształtowanie cen : strategie i procedury / Nessim Hanna, M. [!] Robert Dodge ; przekł. Jan Pindakiewicz.
Autor: Hanna, Nessim., Dodge, Harry Robert (1929- )., Pindakiewicz, Jan. Tł., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Preisdifferenzierung bei Dienstleistungen : Implementationsformen und Determinanten / Martin Fassnacht.
Autor: Fassnacht, Martin (1965- ).
Wiesbaden : Gabler, 1996.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Pricing : policies and procedures / Nessim Hanna, H. Robert Dodge.
Autor: Hanna, Nessim., Dodge, Harry Robert (1929- ).
Basingstoke ; London : Macmillan, 1995.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Spatial microeconomics : theoretical underpinnings and applications / Melvin L. Greenhut.
Autor: Greenhut, Melvin Leonard (1921-2011)., Edward Elgar Publishing.
Aldershot ; Brookfield, VT : Edward Elgar Publishing, cop. 1995.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Economists of the Twentieth Century
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Strategia cenowa / Zdzisław Krasiński.
Autor: Krasiński, Zdzisław (1930-2016)., Akademia Ekonomiczna (Poznań). Wydawnictwo.
Poznań : Wydawnictwo AE, 1992.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Wybrane Problemy Marketingu nr 4
Pomocnicze Materiały Dydaktyczne nr 15
 Dodaj do listy podr. 

  123Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal