Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 24 tytułów spełniających kryteria: Ustalanie cen.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Cena jako marketingowy instrument oddziaływania na konsumentów / Ilona Bondos.
Autor: Bondos, Ilona (1985- )., Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Pricing and distribution strategies / Marcin Król.
Autor: Król, Marcin (ekonomia)., Szkoła Główna Handlowa (Warszawa).
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Marketingowe zarządzanie ceną w przedsiębiorstwie / Paweł Waniowski.
Autor: Waniowski, Paweł., Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Monografie i Opracowania - Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu nr 248
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Dostosowanie indeksów cenowych do zmian jakości : metoda wyznaczania hedonicznych indeksów cen i możliwości ich zastosowania dla rynku mieszkaniowego / Marta Widłak.
Autor: Widłak, Marta.
Narodowy Bank Polski. Departament Edukacji i Wydawnictw, 2010.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Materiały i Studia - Narodowy Bank Polski z. 247
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Polityka cenowa małych i srednich przedsiębiorstw / Bogdan Rogoda.
Autor: Rogoda, Bogdan.
Oficyna Ekonomiczna, 2004.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Sprzedaż, Obsługa Klienta, CRM
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Ceny transferowe : teoria i praktyka / Sławomir Sojak.
Autor: Sojak, Sławomir (1952- ).
Wydaw. Naukowe PWN, 2001.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Przedsiębiorczość - Wydawnictwo Naukowe PWN
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Wykorzystanie ceny światowej w zarządzaniu na przykładzie polskiego przemysłu miedziowego / Joanna Kulczycka ; Polska Akademia Nauk. Instytut Gospodarki Surowcami Mineralnymi i Energią.
Autor: Kulczycka, Joanna., Polska Akademia Nauk. Instytut Gospodarki Surowcami Mineralnymi i Energią. Zakład Wydawnictw.
Wydawnictwo IGSMiE PAN, 1998.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Kształtowanie cen : strategie i procedury / Nessim Hanna, M. [!] Robert Dodge ; przekł. Jan Pindakiewicz.
Autor: Hanna, Nessim., Dodge, Harry Robert (1929- )., Pindakiewicz, Jan. Tł., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1997.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Spatial microeconomics : theoretical underpinnings and applications / Melvin L. Greenhut.
Autor: Greenhut, Melvin Leonard (1921-2011)., Edward Elgar Publishing.
Edward Elgar Publishing, cop. 1995.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Economists of the Twentieth Century
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Pricing : policies and procedures / Nessim Hanna, H. Robert Dodge.
Autor: Hanna, Nessim., Dodge, Harry Robert (1929- ).
Macmillan, 1995.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  123Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal