Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 24 tytułów spełniających kryteria: Rynki docelowe.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Podstawy informacyjne marketingu / [Izabela Kowalik, Sylwia Sobolewska].
Autor: Kowalik, Izabela., Sobolewska, Sylwia., Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza.
Oficyna Wydawnicza Szkoła Główna Handlowa, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Customer value creation : theory and practice / ed. by Barbara Dobiegała-Korona, Piotr Masiukiewicz.
Autor: Dobiegała-Korona, Barbara. Red., Masiukiewicz, Piotr (1951- ). Red.
Warsaw School of Economics Press, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y? / Joeri van den Bergh, Mattias Behrer ; ze wstępem aut. Gerta Kerkstoela ; [tł.: Michał Konewka].
Autor: Van den Bergh, Joeri (1971- )., Konewka, Michał. Tł., Kerkstoel, Gert. Wstęp, Behrer, Mattias., Wydawnictwo Edgard.
Edgard, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Samo Sedno
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Kundenmanagement / hrsg. Oliver Götz, Ove Jensen, Manfred Krafft.
Autor: Götz, Oliver. Red., Jensen, Ove (1973- ). Red., Krafft, Manfred. Red.
Gabler, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Zeitschrift für Betriebswirtschaft. Special Issue 2/2011
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Uwarunkowania wzrostu wartości przedsiębiorstw w warunkach konkurencji / pod red. nauk. Edwarda Urbańczyka.
Autor: Urbańczyk, Edward (1947- ). Red.
Wydawnictwo Uniwersytetu Szczecińskiego, 2010.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia nr 34
Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński nr 634
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Czego chcą klienci ? : tworzenie przełomowych produktów i usług dzięki innowacji ukierunkowanej na rezultaty / Anthony W. Ulwick ; przeł. Grzegorz Łuczkiewicz.
Autor: Ulwick, Anthony W. (1957- )., Łuczkiewicz, Grzegorz. Tł., Wolters Kluwer Polska.
Oficyna a Wolters Kluwer Polska, 2009.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Zarządzanie organizacją turystyczną / Jerzy Kowalczyk.
Autor: Kowalczyk, Jerzy (1932- )., CeDeWu.
CeDeWu. PL Wydawnictwa Fachowe, 2009.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Powiedz o mnie innym : sprawdzone techniki pozyskiwania nowych klientów przez rekomendacje / Bill Cates ; przeł. Agnieszka Brzezowska.
Autor: Cates, W. R., Brzezowska, Agnieszka. Tł., Wolters Kluwer Polska.
Wolters Kluwer Polska, 2009.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Biznes - Wolters Kluwer Polska
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Nabywcy finalni jako podmioty marketingowego oddziaływania / Agnieszka Izabela Baruk.
Autor: Baruk, Agnieszka Izabela (1973- )., Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Dom Organizatora.
Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierowania - Stowarzyszenie Wyższej Użyteczności "Dom Organizatora", 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Marketing skierowany do kobiet : jak zrozumieć, dotrzeć i zwiększyć swój udział w największym na świecie segmencie rynku! / Martha Barletta ; [tł. z ang. Maciej Markiewicz].
Autor: Barletta, Martha., Markiewicz, Maciej. Tł.
Wydawnictwa Fachowe CeDeWu, 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  123Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal