Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 35 tytułów spełniających kryteria: Marketing -- 1990-.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Nauki ekonomiczne wobec zmian rynkowych z punktu widzenia młodych naukowców / pod redakcją Kamili Słupińskiej, Marcina Janowskiego.
Autor: Słupińska, Kamila. Redaktor, Janowski, Marcin (ekonomia). Redaktor, Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński t. (1112) 1038
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Ewolucja i nowe obszary / redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; redaktor tematyczny: Leszek Gracz ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska.
Autor: Rosa, Grażyna (1968- ). Redaktor, Smalec, Agnieszka. Redaktor, Gracz, Leszek. Redaktor, Klóska, Rafał. Redaktor, Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Marketing i Zarządzanie nr 2(52) 2018
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Przeobrażenia i kierunki zmian / redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; redaktor tematyczny: Leszek Gracz ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska.
Autor: Rosa, Grażyna (1968- ). Redaktor, Smalec, Agnieszka. Redaktor, Gracz, Leszek. Redaktor, Klóska, Rafał. Redaktor, Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Marketing i Zarządzanie nr 3(53) 2018
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Partnerstwo i komunikacja podmiotów w regionie / [redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; redaktor tematyczny: Leszek Gracz ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska].
Autor: Rosa, Grażyna (1968- ). Red., Smalec, Agnieszka. Red., Gracz, Leszek. Red., Klóska, Rafał. Red., Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Marketing i Zarządzanie nr 1(47) 2017
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Orientacja na klienta we współczesnym świecie / [redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; redaktor tematyczny: Leszek Gracz ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska].
Autor: Rosa, Grażyna (1968- ). Red., Smalec, Agnieszka. Red., Gracz, Leszek. Red., Klóska, Rafał. Red., Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Marketing i Zarządzanie nr 2(48) 2017
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Klient i organizacja w perspektywie badań marketingowych / redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Magdalena Rzemieniak ; redaktorzy tematyczni: Marcin Gąsior, Łukasz Skowron, Agnieszka Smalec, Joanna Wyrwisz ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska.
Autor: Rosa, Grażyna (1968- ). Redaktor, Rzemieniak, Magdalena Lidia. Redaktor, Gąsior, Marcin (marketing). Redaktor, Skowron, Łukasz. Redaktor, Smalec, Agnieszka. Redaktor, Wyrwisz, Joanna. Redaktor, Klóska, Rafał. Redaktor, Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Marketing i Zarządzanie nr 3(49) 2017
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Marketing przyszłości, trendy, strategie, instrumenty : konsument i przedsiębiorstwo w kontekście zmian w otoczeniu - handel i usługi / redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; redaktor tematyczny: Leszek Gracz ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska.
Autor: Rosa, Grażyna (1968- ). Red., Smalec, Agnieszka. Red., Gracz, Leszek. Red., Klóska, Rafał. Red., Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Marketing i Zarządzanie nr 3(44) 2016
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Marketing przyszłości, trendy, strategie, instrumenty : współczesne wyzwania komunikacji marketingowej : sfera publiczna i prywatna / [redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; redaktor tematyczny: Leszek Gracz ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska].
Autor: Rosa, Grażyna (1968- ). Red., Smalec, Agnieszka. Red., Gracz, Leszek. Red., Klóska, Rafał. Red., Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Marketing i Zarządzanie nr 4(45) 2016
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Transformations in marketing on contemporary market = Przeobrażenia w marketingu na współczesnym rynku / [redaktor naukowy Grażyna Rosa ; redaktorzy tematyczni Kamila Peszko, Urszula Chrąchol-Barczyk ; redaktor statystyczny Rafał Klóska].
Autor: Rosa, Grażyna (1968- ). Red., Słupińska, Kamila. Red., Chrąchol-Barczyk, Urszula. Red., Klóska, Rafał. Red., Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Marketing i Zarządzanie nr 5(46) 2016
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Zarządzanie w czasach kryzysu : wybrane zagadnienia / redakcja naukowa Łukasz Wróblewski ; Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej.
Autor: Wróblewski, Łukasz (ekonomia). Red., Wyższa Szkoła Biznesu (Dąbrowa Górnicza).
Wyższa Szkoła Biznesu, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej
 Dodaj do listy podr. 

  1234Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal