Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 30 tytułów spełniających kryteria: Obsługa klientów.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych / Krzysztof Świeszczak.
Autor: Świeszczak, Krzysztof., Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Finanse - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Logistyczna obsługa klienta : metody ilościowe / Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak.
Autor: Kauf, Sabina., Tłuczak, Agnieszka. Autor, Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wydawnictwo Naukowe PWN SA, copyright 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Klient w centrum uwagi : jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi / Robert Zych.
Autor: Zych, Robert., Grupa Wydawnicza Helion., KONTRAKT-OSH J. Gut, W. Haman, R. Zych.
Wydawnictwo Helion ; Wydawnictwo Grupa Szkoleniowa Kontrakt/OSH, cop. 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Biznes w Praktyce
Onepress Exclusive
 Dodaj do listy podr. 

 4.
The innovator's dilemma : when new technologies cause great firms to fail / Clayton M. Christensen.
Autor: Christensen, Clayton M. (1952-2020)., Harvard Business Press.
Harvard Business Review Press, copytight 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: The Management of Innovation and Change Series
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach / David Meerman Scott ; przełożyła Agata Błaż.
Autor: Scott, David Meerman (1961- )., Błaż, Agata. Tł., Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Marketingowe zarządzanie satysfakcją klienta / redakcja: Muzahim Al-Noorachi, Katarzyna Kolasińska-Morawska.
Autor: Kolasińska-Morawska, Katarzyna. Red., Al-Noorachi, Muzahim. Red., Społeczna Akademia Nauk (Łódź). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Społecznej Akademii Nauk, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Studia i Monografie - Społeczna Akademia Nauk w Łodzi nr 63
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach dystrybucji : pomiar, ocena, strategie / Marzena Kramarz.
Autor: Kramarz, Marzena., Difin.
Difin, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Nadzwyczajna usługa : jak przekuć zaangażowanie klienta w sukces twojej firmy / Frances Frei, Anne Morriss ; przekład Bartosz Sałbut.
Autor: Frei, Frances., Sałbut, Bartosz. Tł., Morriss, Anne., MT Biznes.
MT Biznes, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Markowa obsługa klientów : nowe źródło przewagi nad konkurencją / Janelle Barlow, Paul Stewart ; przeł. Anna Stelmach.
Autor: Barlow, Janelle (1943- )., Stewart, Paul Andrew (1966- )., Stelmach, Anna (tłumacz). Tł., Wolters Kluwer Polska.
Oficyna a Wolters Kluwer business, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Sprzedaż, Obsługa Klienta, CRM
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Usługi 2014 : wybrane uwarunkowania rozwoju usług / red. nauk. Mirosława Pluta-Olearnik, Sylwia Wrona.
Autor: Pluta-Olearnik, Mirosława. Red., Wrona, Sylwia (ekonomia). Red., Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr 354
 Dodaj do listy podr. 

  123Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal