Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 32 tytułów spełniających kryteria: Obsługa klientów.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Innowacyjne zarządzanie : studium przypadków / redakcja naukowa Adam Busławski, Ilona Okipna ; autorzy: Adam Busławski, Cezary Brzozowski, Mikołaj Ciszak, Bartosz Janiuk, Aldona Kucner, Ilona Okipna, Anna Orzeł, Adrianna Paroń.
Autor: Busławski, Adam. Autor Redakcja, Kucner, Aldona. Autor, Orzeł, Anna. Autor, Paroń, Adrianna. Autor, Okipna, Ilona. Autor Redakcja, Brzozowski, Cezary. Autor, Janiuk, Bartosz. Autor, Ciszak, Mikołaj. Autor, Difin.
Warszawa : Difin, 2024.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
User Experience : coaching approach / Kazimierz Perechuda.
Autor: Perechuda, Kazimierz., Neisse Verlag., Oficyna Wydawnicza Atut, Wrocławskie Wydawnictwo Oświatowe.
Dresden : Neisse Verlag ; Wrocław : ATUT, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Zaangażowanie konsumenta w usługach w ujęciu logiki dominacji usługowej / Edyta Gołąb-Andrzejak.
Autor: Gołąb-Andrzejak, Edyta., Politechnika Gdańska. Wydawnictwo.
Gdańsk : Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych / Krzysztof Świeszczak.
Autor: Świeszczak, Krzysztof., Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo.
Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Finanse - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Logistyczna obsługa klienta : metody ilościowe / Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak.
Autor: Kauf, Sabina., Tłuczak, Agnieszka. Autor, Wydawnictwo Naukowe PWN.
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN SA, copyright 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Klient w centrum uwagi : jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi / Robert Zych.
Autor: Zych, Robert., Grupa Wydawnicza Helion., KONTRAKT-OSH J. Gut, W. Haman, R. Zych.
Gliwice : Wydawnictwo Helion ; Warszawa : Wydawnictwo Grupa Szkoleniowa Kontrakt/OSH, cop. 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Biznes w Praktyce
Onepress Exclusive
 Dodaj do listy podr. 

 7.
The innovator's dilemma : when new technologies cause great firms to fail / Clayton M. Christensen.
Autor: Christensen, Clayton M. (1952-2020)., Harvard Business Press.
Boston : Harvard Business Review Press, copytight 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: The Management of Innovation and Change Series
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Marketingowe zarządzanie satysfakcją klienta / redakcja: Muzahim Al-Noorachi, Katarzyna Kolasińska-Morawska.
Autor: Kolasińska-Morawska, Katarzyna. Red., Al-Noorachi, Muzahim. Red., Społeczna Akademia Nauk (Łódź). Wydawnictwo.
Łódź : Wydawnictwo Społecznej Akademii Nauk, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Studia i Monografie - Społeczna Akademia Nauk w Łodzi nr 63
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach / David Meerman Scott ; przełożyła Agata Błaż.
Autor: Scott, David Meerman (1961- )., Błaż, Agata. Tł., Wydawnictwo Naukowe PWN.
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Markowa obsługa klientów : nowe źródło przewagi nad konkurencją / Janelle Barlow, Paul Stewart ; przeł. Anna Stelmach.
Autor: Barlow, Janelle (1943- )., Stewart, Paul Andrew (1966- )., Stelmach, Anna (tłumacz). Tł., Wolters Kluwer Polska.
Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Sprzedaż, Obsługa Klienta, CRM
 Dodaj do listy podr. 

  1234Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal