Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 8 tytułów spełniających kryteria: Marketing zielony.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
  

 1.
Makromarketing : nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych / Jacek Kamiński.
Autor: Kamiński, Jacek (ekonomia)., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, © copyright 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Logistyka i marketing w proekologicznym modelu zarządzania przedsiębiorstwem / Tomasz Kochański, Sylwester T. Kurek.
Autor: Kochański, Tomasz., Kurek, Sylwester Tomasz (1972- )., Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego (Warszawa).
Wojskowa Akademia Techniczna, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Marketing ekologicznych produktów żywnościowych / Bogna Pilarczyk, Renata Nestorowicz.
Autor: Pilarczyk, Bogna (1948- )., Nestorowicz, Renata., Wolters Kluwer Polska.
Oficyna a Wolters Kluwer business, 2010.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Wybrane zagadnienia z zakresu finansów i handlu międzynarodowego / pod red. Wiesława Dębskiego i Wiesławy Włodarczyk-Guzek.
Autor: Dębski, Wiesław (1948- ). Red., Włodarczyk-Guzek, Wiesława. Red., Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2007.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 204
 Dodaj do listy podr. 

 5.
The green marketing manifesto / John Grant.
Autor: Grant, John (1964- )., John Wiley & Sons.
John Wiley & Sons, cop. 2007.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Transitions to sustainable production and consumption : concepts, policies and actions / Eva Charkiewicz with Sander van Bennekom and Alex Young.
Autor: Charkiewicz-Pluta, Ewa., Bennekom, Sander van., Young, Alex.
Tools for Transition, 2001.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Guidelines for the application of life cycle assessment in the EU eco-label award scheme : a report prepared for the European Commission by the 'Groupe des Sages' / European Commission.
Autor: Komisja Europejska.
Office for Official Publications of the European Communities, 1997.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Green marketing & management : a global perspective / John F. Wasik.
Autor: Wasik, John F. (1957- )., Blackwell Publishers.
Blackwell Business, 1996.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

   

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal