Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 457 tytułów spełniających kryteria: Marketing.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Prace Licencjackie : (wybór) / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu.
Autor: Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości (Poznań).
Poznań : Wydaw. Terra, 1996-
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
E-Commerce w Praktyce / redaktor naczelny Maciej Sękowski.
Autor: Sękowski, Maciej. Redakcja, Grupa Marketer.
Lublin : Grupa Marketer, 2018-.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Marketing kwantowy : marketing przyszłości dla konsumentów jutra / Raja Rajamannar ; tłumaczenie Tomasz Macios.
Autor: Rajamannar, Raja., Macios, Tomasz. Tłumaczenie, Społeczny Instytut Wydawniczy Znak.
Kraków : Znak Litera Nova, 2024.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Idź za mną : język sekciarskiego fanatyzmu / Amanda Montell ; przełożył Adam Pluszka.
Autor: Montell, Amanda (1992- )., Pluszka, Adam (1976- ). Tłumaczenie, Wydawnictwo Czarne.
Wołowiec : Wydawnictwo Czarne, 2024.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Seria Amerykańska
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Podstawy nowoczesnego marketingu : zarządzanie marketingowe XXI wieku i nie tylko / Philip Kotler, Sadia Kibria, Mariusz Soltanifar, Barbara Mróz-Gorgoń.
Autor: Kotler, Philip (1931- )., Kibria, Sadia. Autor, Soltanifar, Mariusz (1981- ). Autor, Mróz-Gorgoń, Barbara. Autor
[Miejsce nieznane] : Kotler impact, © 2024.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących : poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości / Kinga Sroka.
Autor: Sroka, Kinga., Grupa Wydawnicza Helion.
Gliwice : Helion SA, copyright © 2023.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Wspólnota ekspertów : zarządzanie marką kraju w perspektywie postfundacyjnej analizy dyskursu / Waldemar Bojakowski.
Autor: Bojakowski, Waldemar., Uniwersytet Wrocławski. Wydawnictwo.
Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, © 2023.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Acta Universitatis Wratislaviensis 4178
Acta Universitatis Wratislaviensis. Nauki o Komunikacji Społecznej i Mediach
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Brand equity : metody badania siły marek / Dariusz Kubuj.
Autor: Kubuj, Dariusz (1971- )., Wydawnictwo Naukowe PWN.
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN SA, 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Marketing w praktyce : podejście narzędziowe / redakcja naukowa Jan Mikołajczyk ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Mikołajczyk, Jan. Redakcja, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań)., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Handlu i Marketingu.
Poznań : Uniwersytet Ekonomiczny. Katedra Handlu i Marketingu, 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Sprawne zarządzanie planowaniem przedsiębiorstwa : od pomysłu do biznesu. Cz. 1 / Justyna Lewndowska-Bratek.
Autor: Lewandowska-Bratek, Justyna., Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział (Poznań).
Poznań : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział, 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Studia Ekonomiczne - Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział w Poznaniu
 Dodaj do listy podr. 

  12345678910Nast.>>

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal