Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 13 tytułów spełniających kryteria: Pluta-Olearnik, Mirosława.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Zeszyt Naukowy / Wyższa Szkoła Handlowa ; red. nauk. Mirosława Pluta-Olearnik.
Autor: Pluta-Olearnik, Mirosława. Red., Wyższa Szkoła Handlowa (Wrocław ; 1997- ).
Wyższa Szkoła Handlowa, 2007-.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Badania - Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Transformacje praktyk mobilności miejskiej : usługi i wartości, rutyny i innowacje / Ryszard Kłeczek, Mirosława Pluta-Olearnik, Anetta Pukas.
Autor: Kłeczek, Ryszard., Pluta-Olearnik, Mirosława. Autor, Pukas, Anetta. Autor, Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Usługi 2014 : wybrane uwarunkowania rozwoju usług / red. nauk. Mirosława Pluta-Olearnik, Sylwia Wrona.
Autor: Pluta-Olearnik, Mirosława. Red., Wrona, Sylwia (ekonomia). Red., Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr 354
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji / Mirosława Pluta-Olearnik.
Autor: Pluta-Olearnik, Mirosława., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Przedsiębiorcza uczelnia i jej relacje z otoczeniem / red. nauk. Mirosława Pluta-Olearnik ; [aut. Mirosława Pluta-Olearnik et al.].
Autor: Pluta-Olearnik, Mirosława. Oprac., Difin.
Difin, 2009.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Współczesne kierunki i problemy rozwoju handlu / red. nauk. Mirosława Pluta-Olearnik ; Wyższa Szkoła Handlowa [we Wrocławiu].
Autor: Pluta-Olearnik, Mirosława. Red.
Wyższa Szkoła Handlowa, 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Monografie - Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Zarządzanie, przedsiębiorstwo, rynek / red. nauk. Mirosława Pluta-Olearnik.
Autor: Pluta-Olearnik, Mirosława. Red., Wyższa Szkoła Handlowa (Wrocław).
Wyższa Szkoła Handlowa, 2007.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Badania - Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu
Zeszyt Naukowy - Wyższa Szkoła Handlowa (Wrocław ; 1997) 1 (2007)
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Rozwój usług edukacyjnych w erze społeczeństwa informacyjnego / Mirosława Pluta-Olearnik.
Autor: Pluta-Olearnik, Mirosława., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2006.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Marketing usług bankowych / Mirosława Pluta-Olearnik.
Autor: Pluta-Olearnik, Mirosława., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1999.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Marketing bez Tajemnic
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Marketing usług : idee - zastosowania / Mirosława Pluta-Olearnik.
Autor: Pluta-Olearnik, Mirosława., Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne.
Państwowe Wydaw. Ekonomiczne, 1994.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  12Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal