Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 326 tytułów spełniających kryteria: Konsumenci -- postawy.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Nowe technologie na rynku srebrnych konsumentów : stan, uwarunkowania, perspektywy / Ewa Frąckiewicz.
Autor: Frąckiewicz, Ewa (organizacja i zarządzanie)., CeDeWu.
CeDeWu, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Młodzi w społeczeństwie konsumpcyjnym : wiedza, opinie i oczekiwania młodego pokolenia wobec konsumpcji i jego zachowania konsumenckie / Joanna Wardzała.
Autor: Wardzała, Joanna., Uniwersytet Wrocławski. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Acta Universitatis Wratislaviensis nr 3902
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Zachowania konsumentów a kształtowanie się ceny dóbr używanych na rynku elektronicznym / Łukasz Zakonnik.
Autor: Zakonnik, Łukasz., Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo.
Wydanie Uniwersytetu Łódzkiego, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Ekonomia - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Społeczność wokół marki : geneza, koncepcja, badania / Monika Skorek.
Autor: Skorek, Monika., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Reklama a postawy prozdrowotne - ujęcie ekonomiczno-prawne / Marzena Barańska, Henryk Mruk.
Autor: Barańska, Marzena., Mruk, Henryk. Autor, Uniwersytet Jagielloński. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Konsumenci pokolenia Milenium na rynku innowacyjnych produktów żywnościowych na obszarach przygranicznych Polski, Niemiec, Czech i Słowacji / Anetta Barska.
Autor: Barska, Anetta., Uniwersytet Zielonogórski. Oficyna Wydawnicza.
Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Społeczeństwo marnotrawców? : funkcje i status normy niemarnowania żywności / Ariel Modrzyk.
Autor: Modrzyk, Ariel (1985- )., Zakład Wydawniczy Nomos.
Zakład Wydawniczy "Nomos", 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Pomiar fizjologiczny w badaniu wewnątrzsklepowych zachowań nabywców / Bartłomiej Pierański ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Pierański, Bartłomiej., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań).
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich / Artur Modliński.
Autor: Modliński, Artur., Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Zarządzanie - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Konsumenci seniorzy wobec innowacji produktowych / Tomasz Olejniczak ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Olejniczak, Tomasz (marketing)., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań)., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo.
Wydawnictwo UEP, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  12345678910Nast.>>

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal