Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Kultura%20Toyoty
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł
TytułData wyd.Autor
 1. Kulturowe uwarunkowania przedsiębiorczości w Polsce / Beata Glinka.2008.Glinka, Beata.
 2. Kulturowe uwarunkowania przywództwa w międzynarodowych przedsiębiorstwach branży motoryzacyjnej w Polsce / Joanna Furmańczyk ; promotor Henryk Mruk.2011.Furmańczyk, Joanna.
 3. Kulturowe uwarunkowania rachunkowości2012.Adamek, Jacek.
 4. Kulturowe uwarunkowania rachunkowości w świetle założeń i praktyki rachunkowości islamskiej i chińskiej / Jacek Adamek.2012.Adamek, Jacek.
 5. Kulturowe uwarunkowania rozwoju myśli ekonomicznej / Urszula Szubert-Zarzeczny.2008.Szubert-Zarzeczny, Urszula.
 6. Kulturowe uwarunkowania transferu instrumentów zarządzania kadrami : raport końcowy / kier. tematu Józef Orczyk ; współpr. Jan Szambelańczyk, Roman Karaś ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Pracy i Polityki Społecznej.1995.Szambelańczyk, Jan (1952- ). Oprac.
 7. Kulturowe uwarunkowania wykorzystania japońskich koncepcji, metod i technik zarządzania / Marek Krasiński.2014.Krasiński, Marek.
 8. Kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów na przykładzie młodych Europejczyków / Małgorzata Bartosik-Purgat ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.2011.Bartosik-Purgat, Małgorzata.
 9. Kulturowe uwarunkowania zarządzania kapitałem ludzkim / pod. red. Marty Juchnowicz.2009.Juchnowicz, Marta (1948- ). Red.
 10. Kulturowe uwarunkowania zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie / Aldona Glińska-Neweś.2007.Glińska-Neweś, Aldona.
 11. Kultury i organizacje : zaprogramowanie umysłu / Geert Hofstede, Gert Jan Hofstede, Michael Minkov ; przekład Małgorzata Durska.2011.Hofstede, Geert (1928-2020).
 12. Kultury i organizacje : zaprogramowanie umysłu / Geert Hofstede, Gert Jan Hofstede ; przekł. Małgorzata Durska.2007.Hofstede, Geert (1928-2020).
 13. Kultury i organizacje : zaprogramowanie umysłu / Geert Hofstede ; [tł. Małgorzata Durska].2000.Hofstede, Geert (1928-2020).
 14. Kultury kontestacji : dziedzictwo kontrkultury i nowe ruchy społecznego sprzeciwu / [redakcja naukowa Tomasz Maślanka, Rafał Wiśniewski].2015.Maślanka, Tomasz (1976- ). Red.
 15. Der Kunde als Innovationspartner : Konsumenten integrieren, Flop-Raten reduzieren, Angebote verbessern / Ralf Reichwald (et al.).2007.Reichwald, Ralf (1943- ).
 16. Der Kunde ist Konig - bis 18.30 Uhr : Studien zu Aus- wirkungen einer Anderung des Ladenschlussgesetzes auf Anbieter, Nachfrager und das Marketing-Mix / Claudia Eusterbrock ; współaut. Fritz Wickenhauser .1996.Eusterbrock, Claudia.
 17. Der Kunde ist unser Schiedsrichter! : 20 Fragen, 20 Antworten für den Verkauf / René E. Huber.cop. 2004.Huber, René E.
 18. Der Kunde ist weiblich : was Frauen wünschen und wie sie bekommen, was sie wollen / Diana Jaffé.2005.Jaffe, Diana.
 19. Kunden- Manager1992.Maderthaner, Wolfgang.
 20. Kunden : verstehen, gewinnen, halten / Harvard Businessmanager.cop. 2004.Harvard Businessmanager.
 21. Kundenbindung durch Weiterempfehlung : eine experimentelle Untersuchung der Wirkung positiver Kundenempfehlungen auf die Bindung des Empfehlenden / Ina Garnefeld.2008.Garnefeld, Ina.
 22. Kundenbindung und Kundenwert : der Einfluss von Einstellungen auf das Kaufverhalten / Verena Vogel.2006.Vogel Verena.
 23. Kundenbindung und Kundenwert / Manfred Krafft.2007.Krafft, Manfred.
 24. Kundencontrolling : Analyse von kundenbezogenen Kennzahlen und Kennzahlensystemen / Li Chen.2007.Chen Li.
 25. Kundencontrolling : erfolgreiche Steuerung der Kundenbeziehung / Andreas Preiβner.cop. 2003.Preissner, Andreas.
 26. Kundenindividuelle Massenproduktion : Entwicklung, Vorbereitung der Herstellung, Veränderungsmanagement / Iris Gräβler.cop. 2004.Grassler, Iris.
 27. Kundenintegration 2.0 / Hrsg. Günter Fandel, Sabine Fliess, Frank Jacob.2011.Fandel, Günter (1943- ). Red.
 28. Kundenintegration bei Finanzdienstleistungen / Margit Enke, Steffi Poznanski ; Technische Universität Bergakademie Freiberg. Fakultät für Wirtschaftswissenschaften.2005.Enke, Margit.
 29. Kundenkontakte im Reiseburo = obsługa ruchu turystycznego według standardów europejskich / aut. Gerhard Sportis.1998.Sporis, Gerhard.
 30. Kundenloyalität durch Kundenvorteile : Segmentspezifische Analyse und Implikationen für das Kundenbeziehungsmanagement / Oliver Conze ; mit einem Geleitwort von Thomas Bieger.2007.Conze, Oliver.
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal