Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 136 tytułów spełniających kryteria: Relacje z klientami -- zarządzanie.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
CRM : system czy strategia? / Maciej Stanusch.
Autor: Stanusch, Maciej., eVirtualis.
Gliwice : Business Readings, 2025.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Growth Hacking : jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych / Tomasz Dmuchowski.
Autor: Dmuchowski, Tomasz., Grupa Wydawnicza Helion.
Gliwice : Onepress, copyright © 2024.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Sprzedaż doradcza : przestań sprzedawać, zacznij rozwiązywać problemy swoich klientów / Anthony Iannarino ; przekład Anita Doroba.
Autor: Iannarino, Anthony., Doroba, Anita. Tłumaczenie, MT Biznes.
Warszawa : MT Biznes, 2024.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Instrukcja obsługi ścieżki klienta czyli Praktyczny przewodnik po customer journey maps / Katarzyna Michalak.
Autor: Michalak, Katarzyna (marketing)., Grupa Wydawnicza Helion.
Warszawa : Helion S.A., copyright 2024.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Zarządzanie relacjami z interesariuszami zewnętrznymi organizacji - kierunki podejmowania działań / redakcja naukowa: Justyna Dąbrowska, Iryna Manczak, zespół autorski: Maria Bajak [i 12 pozostałych] ; Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie.
Autor: Dąbrowska, Justyna (zarządzanie). Redakcja Autor, Manczak, Iryna. Redakcja Autor, Bajak, Maria. Autor, Wydawnictwo Attyka (Kraków)., Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków).
Kraków : Wydawnictwo Attyka, 2024.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Kształtowanie lojalności klientów instytucjonalnych w polskich interaktywnych centrach nauki / Iwona Escher, Aleksandra Ścibich-Kopiec, Justyna Łapińska.
Autor: Escher, Iwona. Autor, Ścibich-Kopiec, Aleksandra. Autor, Łapińska, Justyna (ekonomia). Autor, Uniwersytet Mikołaja Kopernika (Toruń). Wydawnictwo Naukowe.
Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, copyright 2024.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Zarządzanie w handlu : perspektywa relacji z interesariuszami / Paweł Dobski, Jan Mikołajczyk ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Dobski, Paweł., Mikołajczyk, Jan. Autor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań)., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Handlu i Marketingu.
Poznań : Uniwersytet Ekonomiczny. Katedra Handlu i Marketingu, 2023.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Customer experience management : moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta / Katarzyna Wojciechowska.
Autor: Wojciechowska, Katarzyna (marketing)., Grupa Wydawnicza Helion.
Gliwice : Onepress, copyright © 2023.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Tajniki zwiększania ruchu : sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami / Russel Brunson ; przedmowa Dean Graziosi ; przekład: Zbigniew Waśko.
Autor: Brunson, Russell., Graziosi, Dean (1968- ). Przedmowa, Waśko, Zbigniew. Tłumaczenie, Grupa Wydawnicza Helion.
Gliwice : Onepress, © copyright 2023.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Managing customer experience and relationships : a strategic framework / Don Peppers, Martha Rogers.
Autor: Peppers, Don., Rogers, Martha. Autor, John Wiley & Sons.
Hoboken, NJ : Wiley, copyright © 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  12345678910Nast.>>

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal