Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Strategic brand management : building, measuring and management brand equity / Kevin Lane Keller.
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł
TytułData wyd.Autor
 1. Strategic alliances between the public and private sector : contributions to the workshop at The Silesian University of Technology in Zabrze, Poland on March 16th, 2011 / eds.: Dieter Jacob, Christoph Winter, Teodor Winkler.2011.Jacob, Dieter (1955- ). Red.
 2. Strategic alliances / ed. by Paul W. Beamish.1998.Beamish, Paul W. (1953- ). Red.
 3. Strategic alliances in Eastern and Central Europe / by Akmal S. Hyder, Desalegn Abraha.2003.Hyder, Akmal S.
 4. Strategic Analysis / The Levy Economics Institute of Bard College.1999-.Jerome Levy Economics Institute of Bard College.
 5. A strategic approach for intellectual capital management in European universities : guidelines for implementation / Karl-Heinz Leitner, Adrian Curaj (eds.) ; Susana Elena-Perez.2014.Leitner, Karl-Heinz. Red.
 6. Strategic approaches to the international economy : selected essays of Koichi Hamada / HAMADA Koichi.1996.HAMADA Koichi.
 7. Strategic asset management for tertiary institutions / Organisation for Economic Co-opertion and Development.1999.Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju.
 8. Strategic bargainingcop. 1991.Selten, Reinhard (1930-2016). Red.
 9. Strategic behavior in business and government / Charles E. Summer.1980.Summer, Charles E. (1923- ).
 10. Strategic brand management : a European perspective / Kevin Lane Keller, Tony Apéria, Mats Georgson.cop. 2012.Keller, Kevin Lane (1956- ).
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal