Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 21 tytułów spełniających kryteria: Marketing społeczny.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
O zmieniającym się świecie wartości w ekonomii, finansach i zarządzaniu / redakcja naukowa Małgorzata Bombol.
Autor: Bombol, Małgorzata. Redaktor, Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza.
Oficyna Wydawnicza SGH, 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Social media marketing all-in-one / by Michelle Krasniak, Jan Zimmerman and Deborah Ng.
Autor: Krasniak, Michelle., Zimmerman, Jan. Autor, Ng, Deborah. Autor, John Wiley & Sons.
John Wiley & Sons, Inc., copyright © 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: ...For Dummies
Learning Made Easy
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw / Mariusz Woźniakowski.
Autor: Woźniakowski, Mariusz., AGENT Public Relations., Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; AGENT PR, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Marketing - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Current issues in economy and management : multidisciplinary perspectives / Ragıp Pehlivanlı, Nurettin Bilici (eds.).
Autor: Pehlivanlı, Ragıp (1987- ). Redakcja, Bilici, Nurettin (1960- ). Redakcja, Verlag Peter Lang.
Peter Lang, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Znaczenie wartości w prospołecznych zachowaniach konsumentów : kontekst marketingu społecznie zaangażowanego / Grzegorz Zasuwa ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych.
Autor: Zasuwa, Grzegorz., Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydawnictwo.
Wydawnictwo KUL, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Social media marketing all-in-one / by Jan Zimmerman and Deborah Ng.
Autor: Zimmerman, Jan., Ng, Deborah. Autor, John Wiley & Sons.
John Wiley & Sons, Inc., copyright © 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: ...For Dummies
Learning Made Easy
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Marketing wartości / Justyna Bakalarska.
Autor: Bakalarska, Justyna., Wydawnictwo Słowa i Myśli.
Wydawnictwo Słowa i Myśli, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Kampanie społeczne jako forma socjotechniki / redakcja naukowa Piotr Pawełczyk.
Autor: Pawełczyk, Piotr (1960- ). Red., Wolters Kluwer Polska.
Oficyna a Wolters Kluwer business, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Cause-related marketing as a corporate image building tool / Justyna Berniak-Woźny.
Autor: Berniak-Woźny, Justyna., Akademia Finansów i Biznesu Vistula (Warszawa).
Akademia Finansów i Biznesu Vistula, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Monografie - Akademia Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Social exclusions in Europe : marketing perspective / edited by Sławomir Smyczek, Justyna Matysiewicz ; [reviewer Witold Kowal].
Autor: Smyczek, Sławomir. Red., Ganassali, Justyna. Red., Kowal, Witold. Rec., Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice). Wydawnictwo.
Publishing House of the University of Economics, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
 Dodaj do listy podr. 

  123Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal