Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 24 tytułów spełniających kryteria: Marketing polityczny.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Marketing produktu politycznego : analiza porównawcza / Karol Zajdowski.
Autor: Zajdowski, Karol., Dom Wydawniczy i Handlowy Elipsa.
Dom Wydawniczy Elipsa, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Mit marketingu. Marketing mitu / pod redakcją Bartłomieja Biskupa, Łukasza Fojutowskiego ; Collegium Da Vinci.
Autor: Biskup, Bartłomiej. Red., Fojutowski, Łukasz. Red., Collegium Da Vinci (Poznań)., Collegium Da Vinci (Poznań). Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Collegium Da Vinci, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu / pod red. Marka Jezińskiego.
Autor: Jeziński, Marek. Red., Dom Wydawniczy DUET.
Dom Wydawniczy "Duet", 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Marketing polityczny a public relations : różnice, podobieństwa, kontrowersje / red. nauk. Wojciech Jabłoński.
Autor: Jabłoński, Wojciech. Red., Oficyna Wydawnicza Aspra-JR., Uniwersytet Warszawski. Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych.
Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego : Oficyna Wydawnicza Aspra-JR, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Media Polskie t. 25
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Marketing polityczny w Internecie / Jarosław Zieliński.
Autor: Zieliński, Jarosław (1971-2012)., Wydawnictwo Adam Marszałek.
Wydawnictwo Adam Marszałek, cop. 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Political marketing : theory and concepts / Robert P. Ormrod, Stephan C. Henneberg and Nicholas J. O'Shaughnessy.
Autor: Ormrod, Robert P. (1975- )., O'Shaughnessy, Nicholas Jackson., Henneberg, Stephan C. M., SAGE Publishing.
SAGE, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Advanced Marketing Series - SAGE
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Marketing polityczny : teoria i praktyka / pod redakcją Iwony Hofman.
Autor: Hofman, Iwona (1960- ). Red., Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych / Izabela Podobas.
Autor: Podobas, Izabela., Difin.
Difin, cop. 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Engram
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Marketing polityczny w środowisku wirtualnym / Michał Jaśniok.
Autor: Jaśniok, Michał.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2010.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu / pod red. Marka Jezińskiego.
Autor: Jeziński, Marek. Red., Dom Wydawniczy DUET.
Dom Wydawniczy "Duet" ; 2009.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  123Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal