Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 38 tytułów spełniających kryteria: Marketing -- 1990-.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Nowe 4P marketingu : ludzie, procesy, programy, dokonania / Wioleta Dryl. Tomasz Dryl, Urszula Kęprowska.
Autor: Dryl, Wioleta., Dryl, Tomasz. Autor, Kęprowska, Urszula. Autor, CeDeWu.
CeDeWu, 2023.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Nowe zasady marketingu i PR : jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących / David Meerman Scott ; przekład Aleksandra Samson-Banasik.
Autor: Scott, David Meerman (1961- )., Banasik, Aleksandra. Tłumacz, MT Biznes.
MT Biznes, 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Marketing - MT Biznes
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Zarządzanie organizacjami convention bureaus : organizacja, marketing, relacje / Krzysztof Celuch.
Autor: Celuch, Krzysztof., Wydawnictwo Adam Marszałek.
Wydawnictwo Adam Marszałek, 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Market success in the creative era / Aniela Styś, Agnieszka Dejnaka, Krzysztof Łobos, Krzysztof Safin.
Autor: Styś, Aniela (1942- )., Dejnaka, Agnieszka. Autor, Łobos, Krzysztof. Autor, Safin, Krzysztof. Autor, Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław).
Publishing House of Wroclaw University of Economics and Business, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Nauki ekonomiczne wobec zmian rynkowych z punktu widzenia młodych naukowców / pod redakcją Kamili Słupińskiej, Marcina Janowskiego.
Autor: Słupińska, Kamila. Redaktor, Janowski, Marcin (ekonomia). Redaktor, Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński t. (1112) 1038
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Ewolucja i nowe obszary / redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; redaktor tematyczny: Leszek Gracz ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska.
Autor: Rosa, Grażyna (1968- ). Redaktor, Smalec, Agnieszka. Redaktor, Gracz, Leszek. Redaktor, Klóska, Rafał. Redaktor, Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Marketing i Zarządzanie nr 2(52) 2018
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Przeobrażenia i kierunki zmian / redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; redaktor tematyczny: Leszek Gracz ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska.
Autor: Rosa, Grażyna (1968- ). Redaktor, Smalec, Agnieszka. Redaktor, Gracz, Leszek. Redaktor, Klóska, Rafał. Redaktor, Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Marketing i Zarządzanie nr 3(53) 2018
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Partnerstwo i komunikacja podmiotów w regionie / [redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; redaktor tematyczny: Leszek Gracz ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska].
Autor: Rosa, Grażyna (1968- ). Red., Smalec, Agnieszka. Red., Gracz, Leszek. Red., Klóska, Rafał. Red., Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Marketing i Zarządzanie nr 1(47) 2017
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Orientacja na klienta we współczesnym świecie / [redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; redaktor tematyczny: Leszek Gracz ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska].
Autor: Rosa, Grażyna (1968- ). Red., Smalec, Agnieszka. Red., Gracz, Leszek. Red., Klóska, Rafał. Red., Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Marketing i Zarządzanie nr 2(48) 2017
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Klient i organizacja w perspektywie badań marketingowych / redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Magdalena Rzemieniak ; redaktorzy tematyczni: Marcin Gąsior, Łukasz Skowron, Agnieszka Smalec, Joanna Wyrwisz ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska.
Autor: Rosa, Grażyna (1968- ). Redaktor, Rzemieniak, Magdalena Lidia. Redaktor, Gąsior, Marcin (marketing). Redaktor, Skowron, Łukasz. Redaktor, Smalec, Agnieszka. Redaktor, Wyrwisz, Joanna. Redaktor, Klóska, Rafał. Redaktor, Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Marketing i Zarządzanie nr 3(49) 2017
 Dodaj do listy podr. 

  1234Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal