Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 138 tytułów spełniających kryteria: Marketing -- zarządzanie -- podręczniki.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Prace Licencjackie : (wybór) / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu.
Autor: Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości (Poznań).
Wydaw. Terra, 1996-
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Marketing / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wydanie pod redakcją Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa.
Autor: Kotler, Philip (1931- )., Keller, Kevin Lane (1956- ). Autor, Pilarczyk, Bogna (1948- ). Redaktor, Mruk, Henryk. Redaktor, Zawiślak, Marek. Tłumacz, Środa, Jacek. Tłumacz, Dom Wydawniczy REBIS.
Rebis, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Satysfakcja klienta na rynku usług turystycznych / Maria Johann.
Autor: Johann, Maria., Difin.
Difin, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Zarządzanie marketingowo-logistyczne : kontekst zrównoważonego rozwoju / Sabina Kauf, Marzena Kramarz, Adam Sadowski.
Autor: Kauf, Sabina., Kramarz, Marzena. Autor, Sadowski, Adam (1962-2018). Autor, Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wydawnictwo Naukowe PWN SA, copyright 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Wskaźniki marketingowe / pod redakcją Roberta Kozielskiego.
Autor: Kozielski, Robert. Red., GAB Doradztwo Wydawnicze Grzegorz Boguta.
Wydawnictwo Nieoczywiste - imprint GAB Media, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Biblioteka Praktyków Zarządzania
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Zarządzanie instytucjami kredytowymi / redakcja naukowa Andrzej Gospodarowicz, Adam Nosowski ; autorzy: Magdalena Bywalec [i 12 pozostałych].
Autor: Bywalec, Magdalena., Gospodarowicz, Andrzej (1945- ). Red., Nosowski, Adam. Red., Wydawnictwo C.H. Beck.
Wydawnictwo C.H. Beck, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Finanse - C. H. Beck
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Marketing usług : podstawy teoretyczne i praktyka / Joanna Dyczkowska, Alina Oczachowska, Dariusz Oczachowski ; Politechnika Koszalińska. Wydział Nauk Ekonomicznych.
Autor: Dyczkowska, Joanna., Oczachowska, Alina., Oczachowski, Dariusz., Politechnika Koszalińska. Wydawnictwo Uczelniane., Politechnika Koszalińska. Wydział Nauk Ekonomicznych.
Wydawnictwo Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller.
Autor: Kotler, Philip (1931- )., Keller, Kevin Lane (1956- )., Pearson.
Pearson, cop. 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Always Learning
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Zarządzanie jakością / Monika Dobska, Paweł Dobski.
Autor: Szuman-Dobska, Monika., Dobski, Paweł., Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział (Poznań).
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Marketing management : a relationship approach / Svend Hollensen.
Autor: Hollensen, Svend., Pearson Education.
Pearson Education Limited, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Always Learning
 Dodaj do listy podr. 

  12345678910Nast.>>

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal