Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 39 tytułów spełniających kryteria: Marketing strategiczny -- podręczniki.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Marketing strategy : a decision-focused approach / Orville C. Walker, John W. Mullins.
Autor: Walker, Orville C., Mullins, John W., McGraw-Hill Education.
McGraw-Hill Education, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Marka we współczesnym przedsiębiorstwie / Monika Skorek.
Autor: Skorek, Monika., Uniwersytet Warszawski. Wydział Zarządzania. Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Marketing na rynku międzynarodowym / Wojciech Grzegorczyk.
Autor: Grzegorczyk, Wojciech (1956- )., Wolters Kluwer Polska.
Oficyna a Wolters Kluwer business, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
International marketing in Europe / ed. by Maja Szymura-Tyc ; [aut. Danuta Babińska et. al.].
Autor: Babińska, Danuta., Szymura-Tyc, Maja. Red., Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice). Wydawnictwo.
University of Economics, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Podręcznik, Materiały Dydaktyczne - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Strategie marketingowe / redakcja naukowa Wojciech Wrzosek ; aut. Radosław Baran [et al.].
Autor: Wrzosek, Wojciech (1937- ). Red., Baran, Radosław., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Marketing na rynku międzynarodowym / Wojciech Grzegorczyk.
Autor: Grzegorczyk, Wojciech (1956- )., Wolters Kluwer Polska.
Oficyna a Wolters Kluwer business, 2009.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Marketingowe strategie polskich przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym / Wojciech Grzegorczyk.
Autor: Grzegorczyk, Wojciech (1956- )., Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Marketing menedżerski : standardy, procedury, strategie / Krzysztof Podstawka.
Autor: Podstawka, Krzysztof.
Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Marketing international / Corinne Pasco-Berho.
Autor: Pasco-Berho Corinne., Dunod (Paryż).
Dunod, cop. 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Express Commercial
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Planistyczne aspekty zarządzania marketingowego / Anna Bruska, Sabina Kauf ; Uniwersytet Opolski.
Autor: Bruska, Anna (marketing)., Kauf, Sabina., Uniwersytet Opolski. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, 2007.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  1234Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal