Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł
TytułData wyd.Autor
 1. Zarządzanie marketingiem strategicznym2005.Kassay, Štefan (1941- ).
 2. Zarządzanie marketingiem : trendy, strategie, instrumenty : księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Romanowi Niestrojowi / [red. nauk. Anna Czubała, Jan W. Wiktor] ; Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie.2014.Czubała, Anna (1943- ). Red.
 3. Zarządzanie marketingiem usług / Jolanta Mazur.2002.Mazur, Jolanta.
 4. Zarządzanie marketingiem w dobie globalizacji : wybrane zagadnienia teorii i praktyki / Stefan Kojło.2011.Kojło, Stefan (1933- ).
 5. Zarządzanie marketingiem w firmie energetycznej / Frank Krawiec, Stella Krawiec.2001.Krawiec, Franciszek.
 6. Zarządzanie marketingiem w organizacjach niedochodowych / red. nauk. A. Chodyński, M. Huczek, I. Socha ; Uniwersytet Śląski w Katowicach. Instytut Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej, Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu. Inst2002.Chodyński, Andrzej. Red.
 7. Zarządzanie marketingiem w organizacjach usługowych / red. nauk. Katarzyna Stala, Agnieszka Widawska-Stanisz ; Politechnika Częstochowska.2008.Stala, Katarzyna. Red.
 8. Zarządzanie marketingiem w organizacji sportowej / pod red. Kazimierza Perechudy ; Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu.2003.Perechuda, Kazimierz. Red.
 9. Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie / Barbara Żurawik, Wojciech Żurawik.1996.Żurawik, Barbara (1947- ).
 10. Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie / Barbara Żurawik, Wojciech Żurawik.1996.Żurawik, Barbara (1947- ).
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal