Zaloguj
Lista podręczna - 0
Pomoc
Wyszukiwanie
Konto czytelnika
Proste
Zaawansowane
Historia
Szukaj:
Autorzy - alfabetycznie
Autor - słowa kluczowe
Autorzy zbiorowi - alfabetycznie
Słowa z nazwy autora
Tytuły - alfabetycznie
Tytuły - słowa kluczowe
Czasopisma - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe KABA - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe BN - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - słowa kluczowe
Hasła przedmiotowe - j. ang.
Hasła przedmiotowe - j. franc.
Serie - alfabetycznie
Serie - słowa kluczowe
ISBN
ISSN
Indeks główny
Opis - numer
Sygnatura
Numery norm
Tytuły prac doktorskich
Nr kontrolny rekordu
Zmień kryteria wyszukiwania
>
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Tytuł
Data wyd.
Autor
1.
Zarządzanie marketingiem strategicznym
2005.
Kassay, Štefan (1941- ).
2.
Zarządzanie marketingiem : trendy, strategie, instrumenty : księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Romanowi Niestrojowi / [red. nauk. Anna Czubała, Jan W. Wiktor] ; Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie.
2014.
Czubała, Anna (1943- ). Red.
3.
Zarządzanie marketingiem usług / Jolanta Mazur.
2002.
Mazur, Jolanta.
4.
Zarządzanie marketingiem w dobie globalizacji : wybrane zagadnienia teorii i praktyki / Stefan Kojło.
2011.
Kojło, Stefan (1933- ).
5.
Zarządzanie marketingiem w firmie energetycznej / Frank Krawiec, Stella Krawiec.
2001.
Krawiec, Franciszek.
6.
Zarządzanie marketingiem w organizacjach niedochodowych / red. nauk. A. Chodyński, M. Huczek, I. Socha ; Uniwersytet Śląski w Katowicach. Instytut Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej, Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu. Inst
2002.
Chodyński, Andrzej. Red.
7.
Zarządzanie marketingiem w organizacjach usługowych / red. nauk. Katarzyna Stala, Agnieszka Widawska-Stanisz ; Politechnika Częstochowska.
2008.
Stala, Katarzyna. Red.
8.
Zarządzanie marketingiem w organizacji sportowej / pod red. Kazimierza Perechudy ; Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu.
2003.
Perechuda, Kazimierz. Red.
9.
Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie / Barbara Żurawik, Wojciech Żurawik.
1996.
Żurawik, Barbara (1947- ).
10.
Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie / Barbara Żurawik, Wojciech Żurawik.
1996.
Żurawik, Barbara (1947- ).
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Wybierz (np. 1,2 5-10)
Horizon Information Portal 3.23.1_6655
© 2001-2013
SirsiDynix
All rights reserved.