Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 35 tytułów spełniających kryteria: Konsumpcja (ekonomia) -- aspekt społeczny -- Polska.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Konsumpcja we współczesnej gospodarce rynkowej / pod redakcją naukową Urszuli Łangowskiej-Szczęśniak i Aleksandry Dudek ; Uniwersytet Opolski.
Autor: Łangowska-Szczęśniak, Urszula. Red., Dudek, Aleksandra (socjologia). Red., Uniwersytet Opolski., Uniwersytet Opolski. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Świat i Polska wobec wyzwań / Władysław Szymański.
Autor: Szymański, Władysław (1941- )., Difin.
Difin, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Zmiany konsumpcji a kreowanie innowacji / Anna Gardocka-Jałowiec.
Autor: Gardocka-Jałowiec, Anna., Uniwersytet (Białystok). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Konsumpcja jako forma komunikacji społecznej : nowe paradygmaty i konteksty badawcze / redaktor naukowy Wanda Patrzałek.
Autor: Patrzałek, Wanda (1955- ). Red., Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr 414
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Style konsumpcji polskiej klasy wyższej / Łukasz Goryszewski.
Autor: Goryszewski, Łukasz., Zakład Wydawniczy Nomos.
Zakład Wydawniczy "NOMOS", 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Niedobory konsumpcji w polskich gospodarstwach domowych / Anna Dąbrowska [et al.].
Autor: Dąbrowska, Anna (ekonomika)., Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza.
Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Nowe trendy w konsumpcji i zmiany w komunikowaniu społecznym : współczesne orientacje i metody badań / pod red. Wandy Patrzałek.
Autor: Patrzałek, Wanda (1955- ). Red., Uniwersytet Wrocławski. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Forum Socjologiczne 4
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Jak żyć w kryzysie? : zachowania polskich konsumentów / red. nauk. Małgorzata Bombol.
Autor: Bombol, Małgorzata. Red.
Oficyna Wydawnicza - Szkoła Główna Handlowa, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Społeczno-ekonomiczne determinanty konsumpcji w Polsce / pod redakcją naukową Urszuli Łangowskiej-Szcześniak i Agnieszki Bobrowskiej ; Uniwersytet Opolski.
Autor: Łangowska-Szczęśniak, Urszula. Redaktor, Bobrowska, Agnieszka. Redaktor, Uniwersytet Opolski. Wydawnictwo., Uniwersytet Opolski.
Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Rynkowe i społeczne efekty konsumpcji / pod red. Krystyny Hanusik i Aleksandry Dudek.
Autor: Hanusik, Krystyna. Red., Dudek, Aleksandra (socjologia). Red., Uniwersytet Opolski. Wydawnictwo.
Uniwersytet Opolski, 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  1234Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal