Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 9 tytułów spełniających kryteria: Zakupy przez internet.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
  

 1.
Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (ewom) : charakter i efekty perswazyjne / Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka.
Autor: Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata., Uniwersytet Jagielloński.
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2023.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Rozbieżność wizerunkowa a postawy i intencje zakupowe konsumentów = Image discrepancy, consumer attitude and purchase intention / Natalia Gluza ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Gluza, Natalia., Nestorowicz, Renata. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań).
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Regulamin sklepu internetowego : wzory dokumentów z komentarzem : z suplementem elektronicznym / Paulina Bielawska-Srock.
Autor: Bielawska-Srock, Paulina., ODDK (Gdańsk).
ODDK, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Zachowania konsumentów korzystających z portali zakupów grupowych i ich uwarunkowania / Andrzej Szymkowiak.
Autor: Szymkowiak, Andrzej., Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział (Poznań).
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział w Poznaniu, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Studia Ekonomiczne - Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział w Poznaniu
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Uwarunkowania decyzji konsumentów korzystających z portali zakupów grupowych = Determinants of the consumers' decisions on group buying portals / Andrzej Szymkowiak ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Wydział Zarządzania. Katedra Handlu i Marketingu.
Autor: Szymkowiak, Andrzej., Borusiak, Barbara. Promotor, Pierański, Bartłomiej. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Katedra Handlu i Marketingu.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Młodzi nabywcy na e-zakupach / Leszek Gracz, Izabela Ostrowska.
Autor: Gracz, Leszek., Ostrowska, Izabela (ekonomia)., Wydawnictwo Placet Leszek Plak.
Wydawnictwo Placet, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Sklepy internetowe : jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów / Marzena Feldy.
Autor: Feldy, Marzena., Wolters Kluwer Polska.
Wolters Kluwer Polska, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Produkty i marki w opinii e-konsumentów / Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka.
Autor: Kolny, Beata., Kucia, Michał., Stolecka-Makowska, Agata., Grupa Wydawnicza Helion.
Helion, cop. 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Onepress Exclusive
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Wirtualny rynek : inwestorzy, przedsiębiorstwa, klienci / Urszula Świerczyńska-Kaczor, Paweł Kossecki.
Autor: Świerczyńska-Kaczor, Urszula., Kossecki, Paweł.
Wydawnictwo Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego, 2008.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

   

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal