Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Marketing-Konzeption : Grundlagen des strategischen Marketing-Managements / von Jochen Becker.
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł
TytułData wyd.Autor
 1. Marketing-Konzeption : Grundlagen des strategischen Marketing-Managements / von Jochen Becker.1992.Becker, Jochen.
 2. Marketing-Management : Analyse, Planung, Umsetzung und Steuerung / Philip Kotler, Friedhelm Bliemel.1995.Kotler, Philip (1931- ).
 3. Marketing-Management : Analyse, Planung, Umsetzung und Steuerung / Philip Kotler, Friedhelm Bliemel ; [Adapt. unter einer Europäischen Perspektive für den deutschen Sprachraum unter Einbeziehung der Übersetzung zur 6. Aufl. durch Manfred Brandl].cop. 1992.Kotler, Philip (1931- ).
 4. Marketing-management : planning, implementation, and control1995.Kotler, Philip (1931- ).
 5. Le marketing-mix : du choix des objectifs à l'optimisation des moyens dans le plan de marketing / Michel de Chollet.1976.Chollet, Michel de.
 6. Marketing-Mix : pismo dla menedżerów i praktyków marketigu. Instytut Badań Rynku i Opinii Publicznej "CEM".
 7. Marketing-mix w przedsiębiorstwie / Agnieszka Baruk.2001.Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ).
 8. Marketingo tyrimai2012.Pranulis, Vytautas Pranas (1942- ).
 9. Marketingowa koncepcja eksportu budownictwa / Krzysztof Fonfara.1987.Fonfara, Krzysztof.
 10. Marketingowa koncepcja rozwoju regionu kaliskiego : synteza / [kierownik projektu Aleksandra Nowakowska ; wykonawcy Omar Saoudi et al.].2002.Nowakowska, Aleksandra. Red.
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal