Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 8 tytułów spełniających kryteria: Keller, Kevin Lane (1956- ).
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
  

 1.
Marketing / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wydanie pod redakcją Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa.
Autor: Kotler, Philip (1931- )., Keller, Kevin Lane (1956- ). Autor, Pilarczyk, Bogna (1948- ). Redaktor, Mruk, Henryk. Redaktor, Zawiślak, Marek. Tłumacz, Środa, Jacek. Tłumacz, Dom Wydawniczy REBIS.
Rebis, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller.
Autor: Kotler, Philip (1931- )., Keller, Kevin Lane (1956- )., Pearson.
Pearson, cop. 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Always Learning
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Strategiczne zarządzanie marką : kapitał marki - budowanie, mierzenie i zarządzanie / Kevin Lane Keller ; wstęp do wyd. pol. Jacek Kall ; [przekł. Hanna Bruzi, Marika Adamczyk-Żylińska, Magdalena Miśkiewicz - Biuro Tłumaczeń Business Service].
Autor: Keller, Kevin Lane (1956- )., Kall, Jacek. Wstęp, Bruzi, Hanna. Tł., Adamczyk-Żylińska, Marika. Tł., Miśkiewicz, Magdalena. Tł., Wolters Kluwer Polska.
Oficyna a Wolters Kluwer business, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity / Kevin Lane Keller.
Autor: Keller, Kevin Lane (1956- )., Pearson.
Pearson, cop. 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Marketing / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wyd. pod red. Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekł. Marek Zawiślak i Jacek Środa.
Autor: Kotler, Philip (1931- )., Keller, Kevin Lane (1956- )., Pilarczyk, Bogna (1948- ). Red., Mruk, Henryk. Red., Zawiślak, Marek. Tł., Środa, Jacek. Tł., Dom Wydawniczy REBIS.
Rebis, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Strategic brand management : a European perspective / Kevin Lane Keller, Tony Apéria, Mats Georgson.
Autor: Keller, Kevin Lane (1956- )., Apéria, Tony., Georgson, Mats., Financial Times Prentice Hall.
FT Prentice Hall, cop. 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Pearson Education
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Marketing / Kevin Lane Keller [et al. ; tł. Michał Lipa].
Autor: Lipa, Michał. Tł., Keller, Kevin Lane (1956- )., Grupa Wydawnicza Helion.
Wydawnictwo Helion, cop. 2006.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Onepress VIP
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Strategic brand management : building, measuring and management brand equity / Kevin Lane Keller.
Autor: Keller, Kevin Lane (1956- ).
Prentice Hall, 1998.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

   

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal