Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 4 tytułów spełniających kryteria: Marketing wirusowy.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
  

 1.
Efekt viralowy : jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają / Jonah Berger ; wstęp do polskiego wydania Piotr Bucki, przekład Monika Malcherek.
Autor: Berger, Jonah., Bucki, Piotr. Autor wstępu, Malcherek, Monika. Tłumacz, MT Biznes.
MT Biznes, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Efekt wirusowy w biznesie : dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek / Jonah Berger ; przekład Monika Piotrowska.
Autor: Berger, Jonah., Piotrowska, Monika (tłumacz). Tłumacz, MT Biznes.
MT Biznes, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Empowered involvement and word of mouth : an agenda for academic inquiry / Martin Oetting, Frank Jacob.
Autor: Oetting, Martin., Jacob, Frank.
ESCP-EAP European School of Management, 2007.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: ESCP-EAP Working Paper no. 28
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Poczta pantoflowa : sztuka marketingu szeptanego / David Balter, John Butman ; [tł. Izabela Szybilska].
Autor: Balter, David., Butman, John (1951- )., Szybilska, Izabela. Tł., Grupa Wydawnicza Helion.
Helion, cop. 2007.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Onepress Exclusive
 Dodaj do listy podr. 

   

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal