Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł
TytułData wyd.Autor
 1. Guerrilla marketing excellence1998.Levinson, Jay Conrad.
 2. Guerrilla marketing for freecop. 2006.Levinson, Jay Conrad.
 3. Guerrilla marketing for the home-based businesscop. 2006.Levinson, Jay Conrad.
 4. Guerrilla marketing on the Internet : the complete quide to making money on-line / Jay Conrad Levinson and Charles Rubin.1996.Levinson, Jay Conrad.
 5. Guerrilla marketing online. The Entrepreneur's guide to earning profits on the Internet.1998.Levinson, Jay Conrad.
 6. Guerrilla marketing research : marketing research techniques that can help any business make more money / Robert J. Kaden.2006.Kaden, Robert J.
 7. Guerrilla marketing : secrets for making big profits from your small businesscop. 2006.Levinson, Jay Conrad.
 8. Guerrilla P. R. wired : waging a successful publicity campaign online, offline and everywhere in between2003.Levine, Michael (1954- ).
 9. Guerrilla sellingcop. 2007.Levinson, Jay Conrad.
 10. Guerrilla social media marketing : 100+ weapons to grow your online influence, attract customers, and drive profits2011.Levinson, Jay Conrad.
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal