Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Marketing partyzancki / Jay Conrad Levinson ; przekł. Andrzej Ehrlich.
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł
TytułData wyd.Autor
 1. Marketing partyzancki / Jay Conrad Levinson ; przekł. Andrzej Ehrlich.1998.Levinson, Jay Conrad.
 2. Marketing partyzancki on-line / Jay Conrad Levinson, Charles Rubin ; przekł. Tadeusz Walczak.1998.Levinson, Jay Conrad.
 3. Marketing partyzancki : proste i niedrogie strategie pozwalające czerpać duże zyski z małej firmy / Jay Conrad Levinson ; z Jeannie Levinson i Amy Levinson ; [przeł. Anna Julia Mamińska].2011.Levinson, Jay Conrad.
 4. Marketing partyzancki w mediach społecznościowych : 126 narzędzi w walce o pozycję w Internecie / Jay Conrad Levinson, Shane Gibson ; przedm. Guy Kawasaki ; [przeł. Magdalena Grala-Kowalska].2011.Levinson, Jay Conrad.
 5. Marketing personalny czyli Jak zarządzać pracownikami w firmie / Lidia Zbiegień-Maciąg.1996.Zbiegień-Maciąg, Lidia.
 6. Marketing personalny / Jadwiga Synowiec.2011.Synowiec, Jadwiga.
 7. Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy / Agnieszka Izabela Baruk.2006.Baruk, Agnieszka Izabela (1973- ).
 8. Marketing personalny w zarządzaniu zasobami ludzkimi w handlu detalicznym / Agnieszka Szymankowska ; promotor Maria Sławińska.2009.Szymankowska, Agnieszka.
 9. Marketing perswazyjny : 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych / Piotr Łabuz, Marcin Urbański.cop. 2006.Łabuz, Piotr M.
 10. Marketing / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wyd. pod red. Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekł. Marek Zawiślak i Jacek Środa.2012.Kotler, Philip (1931- ).
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal