Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Komunikacja marketingowa w sferze publicznej i społecznej / redakcja naukowa Agnieszka Smalec.
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł
TytułData wyd.Autor
 1. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Komunikacja marketingowa w sferze publicznej i społecznej / redakcja naukowa Agnieszka Smalec.2015.Smalec, Agnieszka. Red.
 2. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Konkurencyjność i wizerunek podmiotów rynkowych / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec].2012.Rosa, Grażyna (1968- ). Red.
 3. Marketing przyszłości, trendy, strategie, instrumenty : konsument i przedsiębiorstwo w kontekście zmian w otoczeniu - handel i usługi / redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; redaktor tematyczny: Leszek Gracz ; redaktor statystyczny2016.Rosa, Grażyna (1968- ). Red.
 4. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Konsument jako uczestnik procesów rynkowych i odbiorca komunikatów marketingowych / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec].2013.Smalec, Agnieszka. Red.
 5. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Konsument na tle zmian zachodzących w otoczeniu / red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec.2015.Rosa, Grażyna (1968- ). Red.
 6. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : marka, trendy i kierunki rozwoju / redakcja Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec.2008.Rosa, Grażyna (1968- ). Redaktor
 7. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Marketing w działalności podmiotów rynkowych / red. nauk.: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Leszek Gracz.2011.Rosa, Grażyna (1968- ). Red.
 8. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Orientacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego i instytucji publicznych / [red. nauk. Agnieszka Smalec].2013.Smalec, Agnieszka. Red.
 9. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Orientacja na klienta na konkurencyjnym rynku / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec].2012.Rosa, Grażyna (1968- ). Red.
 10. Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Orientacja na klienta we współczesnym świecie / [redaktorzy naukowi: Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec ; redaktor tematyczny: Leszek Gracz ; redaktor statystyczny: Rafał Klóska].2017.Rosa, Grażyna (1968- ). Red.
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal