Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 179 tytułów spełniających kryteria: Rynki eksportowe.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
International Trade Forum / International Trade Centre UNCTAD/GATT.
Autor: International Trade Centre UNCTAD/GATT., International Trade Centre UNCTAD/WTO.
International Trade Centre UNCTAD/GATT, 1964-.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Journal of International Consumer Marketing.
Dodaj do listy podr.
Haworth Press, 1988-.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Przedsiębiorcy wobec okazji na rynkach zagranicznych : mikrofundamenty umiędzynarodowienia firmy / Aleksandra Wąsowska.
Autor: Wąsowska, Aleksandra., Wydawnictwo Poltext.
Wydawnictwo Poltext, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne : etapy i formy / Wojciech Grzegorczyk, Wiloetta Krawiec.
Autor: Grzegorczyk, Wojciech (1956- )., Krawiec, Wioletta. Autor, Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Akademia Zarządzania i Finansów
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Pokonywanie dystansu w ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw / Mariola Ciszewska-Mlinarič.
Autor: Ciszewska-Mlinarič, Mariola., Wydawnictwo Poltext.
Wydawnictwo Poltext, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych : studia przypadków / Wojciech Grzegorczyk, Kamila Szymańska.
Autor: Grzegorczyk, Wojciech (1956- )., Szymańska, Kamila (zarządzanie). Autor, Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Akademia Zarządzania i Finansów
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw : studia przypadków i zadania / Aleksandra Hauke-Lopes, Milena Ratajczak-Mrozek, Marcin Soniewicki, Marcin Wieczerzycki ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Hauke-Lopes, Aleksandra. Autor, Ratajczak-Mrozek, Milena. Autor, Soniewicki, Marcin. Autor, Wieczerzycki, Marcin. Autor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań).
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Materiały Dydaktyczne - Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 338
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe / Marcin Komor.
Autor: Komor, Marcin., Wydawnictwo C.H. Beck.
Wydawnictwo C.H. Beck, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Global marketing / Svend Hollensen.
Autor: Hollensen, Svend., Pearson.
Pearson, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Always Learning
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Eksport w przedsiębiorstwie : wejście na rynek i realizacja transakcji zagranicznej / Wojciech Budzyński ; [recenzja Zbigniew Dworzecki].
Autor: Budzyński, Wojciech., Dworzecki, Zbigniew (1948- ). Rec., Wydawnictwo Poltext.
Wydawnictwo Poltext, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Biblioteka Nowoczesnego Menedżera
 Dodaj do listy podr. 

  12345678910Nast.>>

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal