Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł
TytułData wyd.Autor
 1. Znaczenie liberalizmu1981.Bartley, Robert L. (1937-2003).
 2. Znaczenie marki produktu w kształtowaniu lojalności nabywców względem firmy : wyniki badań ankietowych przeprowadzonych na terenie Łodzi / Janusz Witkowski.2001.Witkowski, Janusz Feliks (1929-2012).
 3. Znaczenie marki w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa sieciowego / Anna Scheibe ; promotor Edward Cyrson.2006Scheibe, Anna.
 4. Znaczenie mikro i makro procesów w funkcjonowaniu i rozwoju systemu społeczno-ekonomicznego / red. nauk. Paweł Trippner.2011.Trippner, Paweł. Red.
 5. Znaczenie naśladownictwa i wpływów społecznych w zachowaniach konsumentów / Aleksandra Burgiel.2005.Burgiel, Aleksandra.
 6. Znaczenie "nowej gospodarki" we współczesnych przedsiębiorstwach międzynarodowych / Łukasz Bryl.2015.Bryl, Łukasz.
 7. Znaczenie "nowej gospodarki" we współczesnych przedsiębiorstwach międzynarodowych / Łukasz Bryl ; promotor Tomasz Rynarzewski, promotor pomocniczy Ewa Mińska-Struzik.2013.Bryl, Łukasz.
 8. Znaczenie ochrony prawnej konsumentów usług turystycznych dla rozwoju turystyki w Polsce / Hanna Zawistowska.1999.Zawistowska, Hanna (1950- ).
 9. Znaczenie organizacji klastrowej dla środowiska potrójnej helisy / Cezary Główka.2018.Główka, Cezary.
 10. Znaczenie organizacji klastrowej dla środowiska potrójnej helisy na przykładzie sektora poligrafii i reklamy subregionu leszczyńskiego = The significance of cluster organization for triple helix environment : the case of the printing and advertisi2017.Główka, Cezary.
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal