Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 3 tytułów spełniających kryteria: Marketing strategiczny -- rozprawy akademickie.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
  

 1.
Czynnik kulturowy w strategiach marketingowych na rynku międzynarodowym / Małgorzata Bartosik-Purgat ; promotor Jerzy Schroeder.
Autor: Bartosik-Purgat, Małgorzata., Schroeder, Jerzy. Promotor, Akademia Ekonomiczna (Poznań). Katedra Handlu Międzynarodowego.
AE, 2002.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Sponsoring w strategii promocyjnej przedsiębiorstwa / Marek Datko ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. Katedra Strategii Marketingowych.
Autor: Datko, Marek., Mruk, Henryk. Promotor, Akademia Ekonomiczna (Poznań)., Akademia Ekonomiczna (Poznań). Katedra Strategii Marketingowych.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Marketingstrategien für Produktionsgüter / Christian Krämer.
Autor: Krämer, Christian.
Deutscher Universitäts-Verlag, 1993.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: DUV Wirtschaftswissenschaft
 Dodaj do listy podr. 

   

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal