Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 Szukano :  Marketingowe zarządzanie firmą / Marek Prymon.
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł
TytułData wyd.Autor
 1. Marketingowe zarządzanie firmą / Marek Prymon.1994.Prymon, Marek (1949-2022).
 2. Marketingowe zarządzanie fundacją / Tomasz Białas, Bogdan Nogalski.1999.Białas, Tomasz (1964- ).
 3. Marketingowe zarządzanie handlem : konferencja naukowa, 28-30 września 1992 roku : zjazd katedr handlu i marketingu / [red. nauk. Halina Szulce] ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu.1992.Szulce, Halina. Red.
 4. Marketingowe zarządzanie satysfakcją klienta / redakcja: Muzahim Al-Noorachi, Katarzyna Kolasińska-Morawska.2015.Kolasińska-Morawska, Katarzyna. Red.
 5. Marketingowe zarządzanie sportem / red. Henryk Mruk [et al.].2007.Mruk, Henryk. Red.
 6. Marketingowe zarządzanie szkołą / Amir Jan Fazlagić.cop. 2003.Fazlagić, Amir Jan (1971- ).
 7. Marketingowe zarządzanie szkołą wyższą : praca zbiorowa / pod red. Grażyny Nowaczyk i Piotra Lisieckiego.2006.Nowaczyk, Grażyna (1959- ). Red.
 8. Marketingowe zastosowanie Internetu w Polsce / pod red. nauk. Marianny Strzyżewskiej ; Instytut Funkcjonowania Gospodarki Narodowej.2002.Strzyżewska, Marianna. Red.
 9. Marketingowe źródła uzyskiwania przewagi konkurencyjnej w działalności nowoczesnych podmiotów gospodarujących / red. nauk. Maciej Trippner, Muzahim Al-Noorachi.2011.Trippner, Maciej. Red.
 10. Marketingowo o sporcie / red. Henryk Mruk [et al.].2005.Mruk, Henryk. Red.
Poprz. 30 Tytuł    Nast. 30 Tytuł

 

Wybierz (np. 1,2 5-10)

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal