Zaloguj
Lista podręczna - 0
Pomoc
Wyszukiwanie
Konto czytelnika
Proste
Zaawansowane
Historia
Szukaj:
Autorzy - alfabetycznie
Autor - słowa kluczowe
Autorzy zbiorowi - alfabetycznie
Słowa z nazwy autora
Tytuły - alfabetycznie
Tytuły - słowa kluczowe
Czasopisma - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - alfabetycznie
Hasła przedmiotowe - słowa kluczowe
Hasła przedmiotowe - j. ang.
Hasła przedmiotowe - j. franc.
Serie - alfabetycznie
Serie - słowa kluczowe
ISBN
ISSN
Indeks główny
Opis - numer
Sygnatura
Numery norm
Tytuły prac doktorskich
Nr kontrolny rekordu
Zmień kryteria wyszukiwania
>
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Wyniki wyszukiwania
Szukano :
Marketing-Konzeption : Grundlagen des strategischen Marketing-Managements / von Jochen Becker.
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Tytuł
Data wyd.
Autor
1.
Marketing żywności / Hanna Górska-Warsewicz, Monika Świątkowska, Karol Krajewski.
2013.
Górska-Warsewicz, Hanna.
2.
Marketing-Accounting im Dienstleistungsbereich : Konzeption eines prozeßkostengestützten Instrumentariums / Martin Reckenfelderbaumer.
1995.
Reckenfelderbäumer, Martin.
3.
Marketingcontrolling : sicherstellen von Marketingeffektivität und -effizienz / Sven Reinecke, Simone Janz.
cop. 2007.
Reinecke, Sven (1967- ).
4.
Marketing-Controlling : Systeme und Methoden für mehr Markt- und Unternehmenserfolg / von Jörg Link und Christoph Weiser.
2006.
Link, Jörg.
5.
Marketing-Controlling / von Harald Ehrmann.
1991.
Ehrmann, Harald.
6.
Marketingdeutsch
2017.
Jędrzejczyk, Anna (językoznawstwo).
7.
Marketingeffizienz : Messung und Steuerung mit der DEA : Konzept und Einsatz in der Praxis / Hrsg. von Hans H. Bauer, Matthias Staat, Maik Hammerschmidt.
cop. 2006.
Staat, Matthias. Red.
8.
Die Marketing-Gleichung : Einführung in das wertorientierte Marketingmanagement / von Dirk Lippold.
cop. 2012.
Lippold, Dirk.
9.
Das Marketing-Informations-System : Grundlagen fur Entscheidung im Marketing-Management / MENTZEL Karsten-Heinz.
1974.
MENTZEL Karsten-Heinz.
10.
Marketing-Konzeption : Grundlagen des strategischen Marketing-Managements / Jochen Becker.
1993.
Becker, Jochen.
Poprz. 30 Tytuł
Nast. 30 Tytuł
Wybierz (np. 1,2 5-10)
Horizon Information Portal 3.23.1_6655
© 2001-2013
SirsiDynix
All rights reserved.