Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 26 tytułów spełniających kryteria: Badania marketingowe -- Polska.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Zastosowania badań marketingowych w zarządzaniu podmiotami rynku / redaktorzy tematyczni Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska.
Autor: Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Redaktor, Sobocińska, Magdalena. Redaktor, Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr 526
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Badania marketingowe a potrzeby informacyjne podmiotów decyzyjnych na współczesnym rynku / redaktor tematyczny Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska.
Autor: Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Red., Sobocińska, Magdalena. Red., Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr 460
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison.
Autor: Stasiuk, Katarzyna (psychologia)., Maison, Dominika (1966- )., Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Akademia Psychologii
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Badania marketingowe : kontekst funkcjonowania przedsiębiorstw i sieci organizacyjnych / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska.
Autor: Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Red., Sobocińska, Magdalena. Red., Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr 337
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison.
Autor: Stasiuk, Katarzyna (psychologia)., Maison, Dominika (1966- )., Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Akademia Psychologii
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Współczesne wyzwania przeobrażeń marketingu / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec].
Autor: Rosa, Grażyna (1968- ). Red., Smalec, Agnieszka. Red., Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński nr 823
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu nr 34
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Marka, konsument, badacz : spotkania na rynku / Katarzyna M. Staszyńska.
Autor: Staszyńska, Katarzyna M., Wolters Kluwer Polska.
Oficyna a Wolters Kluwer business, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Perspektywy rozwoju marketingu. T. 1, Teoria, pomiar, zarządzanie, dydaktyka / [red. nauk. Sylwester Makarski, Maria Grzybek].
Autor: Makarski, Sylwester (1942- ). Red., Grzybek, Maria (1952- ). Red.
Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, 2012.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Handel Wewnętrzny 2012, wrz./paźd.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Orientacja rynkowa we współczesnym handlu detalicznym / red. nauk. Barbara Borusiak.
Autor: Borusiak, Barbara. Red., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego 2011.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 177
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Badania marketingowe : skuteczność w zarządzaniu przedsiębiorstwem / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska.
Autor: Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Red., Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2010.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr 97 (2010)
 Dodaj do listy podr. 

  123Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23_6390
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal