Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 30 tytułów spełniających kryteria: Badania marketingowe -- Polska.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Patriotyzm konsumencki Polaków / Mirosława Kaczmarek, Magdalena Wieja ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Kaczmarek, Mirosława (ekonomia)., Wieja, Magdalena. Autor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań)., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo.
Poznań : Wydawnictwo UEP, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Zachowania konsumentów : wybrane problemy / redakcja naukowa Augustyna Burlita.
Autor: Burlita, Augustyna. Redakcja, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, © copyright 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Gamification : jak wygrać zaangażowanie respondenta? / Michał Protasiuk, Anna Gorączka.
Autor: Protasiuk, Michał (1978- )., Gorączka, Anna. Autor, Wydawnictwo Naukowe PWN.
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Zastosowania badań marketingowych w zarządzaniu podmiotami rynku / redaktorzy tematyczni Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska.
Autor: Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Redakcja, Sobocińska, Magdalena. Redakcja, Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo.
Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr 526
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Badania marketingowe a potrzeby informacyjne podmiotów decyzyjnych na współczesnym rynku / redaktor tematyczny Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska.
Autor: Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Red., Sobocińska, Magdalena. Red., Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo.
Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr 460
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison.
Autor: Stasiuk, Katarzyna (psychologia)., Maison, Dominika (1966- )., Wydawnictwo Naukowe PWN.
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Akademia Psychologii
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Współczesne wyzwania przeobrażeń marketingu / [red. nauk. Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec].
Autor: Rosa, Grażyna (1968- ). Red., Smalec, Agnieszka. Red., Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe.
Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński nr 823
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu nr 34
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Badania marketingowe : kontekst funkcjonowania przedsiębiorstw i sieci organizacyjnych / red. nauk. Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska.
Autor: Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ). Red., Sobocińska, Magdalena. Red., Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo.
Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu nr 337
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison.
Autor: Stasiuk, Katarzyna (psychologia)., Maison, Dominika (1966- )., Wydawnictwo Naukowe PWN.
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2014.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Akademia Psychologii
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Marka, konsument, badacz : spotkania na rynku / Katarzyna M. Staszyńska.
Autor: Staszyńska, Katarzyna M., Wolters Kluwer Polska.
Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  123Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal