Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 27 tytułów spełniających kryteria: Komunikacja marketingowa -- Polska -- 1990-.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
OOH Magazine : pierwszy magazyn out of home.
Dodaj do listy podr.
Katowice : Promo Expo Consulting, 2009-.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Komunikacja marketingowa w kreowaniu wizerunku instytucji kultury na przykładzie muzeów narodowych / Katarzyna Śmiałowicz ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Autor: Śmiałowicz, Katarzyna., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań)., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo.
Poznań : Wydawnictwo UEP, 2024.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Marketing miast i regionów : tożsamość, wizerunek, komunikacja / Leszek Gracz, Izabela Ostrowska, Jacek Rudewicz.
Autor: Gracz, Leszek., Ostrowska, Izabela (ekonomia). Autor, Rudewicz, Jacek. Autor, Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe.
Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2024.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński T. 1320
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Zachowania konsumentów na współczesnym rynku : perspektywa marketingowa / Krystyna Mazurek-Łopacińska.
Autor: Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- )., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Marketing kulturowy : społeczno-kulturowe aspekty komunikacji marek w Polsce / Tomasz Serwański.
Autor: Serwański, Tomasz., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, © copyright 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
E-biznes : modele i tendencje / Tomasz Bober.
Autor: Bober, Tomasz (organizacja i zarządzanie)., Wydawnictwo Naukowe Scholar.
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2021.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Nauki ekonomiczne wobec wyzwań współczesnej gospodarki : zarządzanie, przywództwo, komunikacja / redakcja Patrycja Gulak-Lipka.
Autor: Gulak-Lipka, Patrycja. Redakcja, Uniwersytet Mikołaja Kopernika (Toruń). Wydawnictwo Naukowe.
Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Informacja środowiskowa oparta na ocenie cyklu życia w zarządzaniu produktami / Joanna Witczak.
Autor: Witczak, Joanna., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo.
Poznań : Wydawnictwo UEP, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw / Mariusz Woźniakowski.
Autor: Woźniakowski, Mariusz., AGENT Public Relations., Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo.
Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego ; Kraków : AGENT PR, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Marketing - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Zintegrowana komunikacja marketingowa w działalności polskich muzeów / Joanna Macalik.
Autor: Macalik, Joanna (1986- )., Uniwersytet Ekonomiczny (Wrocław). Wydawnictwo.
Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  123Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal