Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 53 tytułów spełniających kryteria: Konsumenci -- preferencje -- Polska -- 1990-.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Konsument na rynku żywności - preferencje, opinie, trendy = Consumer in the food market - preferences, opinions, trends / redakcja naukowa Michał Halagarda ; Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Polskie Towarzystwo Towaroznawcze.
Autor: Halagarda, Michał. Redaktor, Sieć Badawcza Łukasiewicz., Instytut Technologii Eksploatacji (Radom)., Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków)., Polskie Towarzystwo Towaroznawcze.
Sieć Badawcza Łukasiewicz : Instytut Technologii Eksploatacji, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Commodity Science in Research and Practice
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Zachowania konsumpcyjne singli w Polsce / Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Adrian Lubowiecki-Vikuk, Teresa Słaby.
Autor: Dąbrowska, Anna (ekonomika)., Janoś-Kresło, Mirosława. Autor, Lubowiecki-Vikuk, Adrian. Autor, Słaby, Teresa. Autor, Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza.
Oficyna Wydawnicza SGH - Szkoła Główna Handlowa, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Postmodernistyczne zachowania konsumentów na rynku turystycznym w Polsce / Krzysztof Sala.
Autor: Sala, Krzysztof (nauki ekonomiczne)., Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków). Wydawnictwo Naukowe.
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Monograficzne - Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie 823
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Paradygmaty rozwoju konsumpcji żywności w Polsce / Joanna Szwacka-Mokrzycka.
Autor: Szwacka-Mokrzycka, Joanna., Wydawnictwo Naukowe PWN.
Wydawnictwo Naukowe PWN SA, copyright © 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Asymetria wiedzy a aktywność informacyjna konsumentów na rynku produktów żywnościowych / Renata Nestorowicz.
Autor: Nestorowicz, Renata., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Zachowania nabywcze i konsumpcyjne mieszkańców Poznania w latach 2005-2016 / redakcja naukowa Magdalena Ankiel, Bogdan Sojkin ; Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur.
Autor: Ankiel-Homa, Magdalena. Redaktor, Sojkin, Bogdan (1951- ). Redaktor, Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur (Warszawa).
Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Monografie IBRKK
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Kreowanie jakości handlowej artykułów żywnościowych / Piotr Cyrek, Maria Grzybek, Sylwester Makarski.
Autor: Cyrek, Piotr (zarządzanie przedsiębiorstwem)., Grzybek, Maria (1952- )., Makarski, Sylwester (1942- )., Uniwersytet Rzeszowski. Wydawnictwo.
Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2016.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Marketingowe determinanty zachowań rynkowych konsumentów w Polsce / Joanna Łodziana-Grabowska.
Autor: Łodziana-Grabowska, Joanna., CeDeWu.
CedeWu.pl, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Zachowania konsumenckie w wybranych sektorach gospodarki.
Autor: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur (Warszawa).
Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, 2015.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Handel Wewnętrzny 2015, 3, maj-czerwiec
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Znaczenie zarządzania doświadczeniem klientów w działalności operatorów usług telekomunikacyjnych / Tomasz Zmyślny ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. Wydział Zarządzania.
Autor: Zmyślny, Tomasz., Sławińska, Maria. Promotor, Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydział Zarządzania.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

  123456Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23_6390
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal