Wyszukiwanie 
 Konto czytelnika 
en   
ProsteZaawansowaneHistoria
Szukaj:    Zmień kryteria wyszukiwania 
> Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
 
 Wyniki wyszukiwania
 21 tytułów spełniających kryteria: Konsumenci -- preferencje -- Polska -- 1990-.
Sortuj wg: 
   Ogranicz:  
 Nast.

 1.
Zachowania konsumentów : aktywizujące działania przedsiębiorstw świadczących usługi gastronomiczne w turbulentnym i niepewnym otoczeniu / Agnieszka Górka-Chowaniec.
Autor: Górka-Chowaniec, Agnieszka., Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne.
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2022.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 2.
Informacja środowiskowa oparta na ocenie cyklu życia w zarządzaniu produktami / Joanna Witczak.
Autor: Witczak, Joanna., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo.
Poznań : Wydawnictwo UEP, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 3.
Bezpieczeństwo konsumentów : na rynku tradycyjnym i wirtualnym / redakcja naukowa Bogdan Mróz.
Autor: Mróz, Bogdan. Redakcja, Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza.
Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2020.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 4.
Konsument na rynku żywności - preferencje, opinie, trendy = Consumer in the food market - preferences, opinions, trends / redakcja naukowa Michał Halagarda ; Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Polskie Towarzystwo Towaroznawcze.
Autor: Halagarda, Michał. Redakcja, Sieć Badawcza Łukasiewicz., Instytut Technologii Eksploatacji (Radom)., Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków)., Polskie Towarzystwo Towaroznawcze.
Radom : Sieć Badawcza Łukasiewicz : Instytut Technologii Eksploatacji, 2019.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Commodity Science in Research and Practice
 Dodaj do listy podr. 

 5.
Postmodernistyczne zachowania konsumentów na rynku turystycznym w Polsce / Krzysztof Sala.
Autor: Sala, Krzysztof (nauki ekonomiczne)., Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków). Wydawnictwo Naukowe.
Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Prace Monograficzne - Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie 823
 Dodaj do listy podr. 

 6.
Zachowania konsumpcyjne singli w Polsce / Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Adrian Lubowiecki-Vikuk, Teresa Słaby.
Autor: Dąbrowska, Anna (ekonomika)., Janoś-Kresło, Mirosława. Autor, Lubowiecki-Vikuk, Adrian. Autor, Słaby, Teresa. Autor, Szkoła Główna Handlowa (Warszawa). Oficyna Wydawnicza.
Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH - Szkoła Główna Handlowa, 2018.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 7.
Zachowania nabywcze i konsumpcyjne mieszkańców Poznania w latach 2005-2016 / redakcja naukowa Magdalena Ankiel, Bogdan Sojkin ; Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur.
Autor: Ankiel-Homa, Magdalena. Redakcja, Sojkin, Bogdan (1951- ). Redakcja, Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur (Warszawa).
Warszawa : Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Monografie IBRKK
 Dodaj do listy podr. 

 8.
Asymetria wiedzy a aktywność informacyjna konsumentów na rynku produktów żywnościowych / Renata Nestorowicz.
Autor: Nestorowicz, Renata., Uniwersytet Ekonomiczny (Poznań). Wydawnictwo.
Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2017.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 9.
Przejawy zachowań konsumentów we współczesnej gospodarce rynkowej / pod red. nauk. Urszuli Łangowskiej-Szczęśniak i Agnieszki Bobrowskiej ; Uniwersytet Opolski.
Autor: Łangowska-Szczęśniak, Urszula. Red., Bobrowska, Agnieszka. Red., Uniwersytet Opolski. Wydawnictwo.
Opole : Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
 Dodaj do listy podr. 

 10.
Znaczenie e-usług społecznych dla współczesnego konsumenta / Anna Dąbrowska [et al. ; red. nauk. Teresa Pałaszewska-Reindl] ; Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur.
Autor: Dąbrowska, Anna (ekonomika)., Pałaszewska-Reindl, Teresa. Red., Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur (Warszawa).
Warszawa : Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, 2013.
Dodaj do listy podr.
Dodaj do listy podr.
Seria: Monografie IBRKK
 Dodaj do listy podr. 

  123Nast.

Dodaj/Usuń z listy podręcznej (maks=100, np. 1,2 5-20) 

Format:HTMLTekstowyOddzielone znakiemMLAChicago
Wyślij pozycje emailem: (maks=100, np. 1,2 5-20) 
Temat: 
Wyślij do (email):

Horizon Information Portal 3.23.1_6655
 Powered by Dynix
© 2001-2013 SirsiDynix All rights reserved.
Horizon Information Portal